Увага! Інформація на цій сторінці не актуальна

Літні програми для підлітків 10-12 років



Ми спілкуємося щодня, і від того, наскільки вміло ми це робимо, залежіть, якими будуть наші відносини з оточуючими. Для підлітків тема спілкування є найважливішою з діяльностей. 

Вміння говорити ми набуваємо ще в дитинстві, але з часом виявляється, що комунікація — це складний багатокомпонентний процес і залежить він не тільки від вміння говорити, а ще й від усвідомлення власних почуттів, здатності чути співрозмовника, навичок впевненої поведінки та інших психологічних аспектів.

На тренінгу діти будуть досліджувати труднощі у спілкуванні, вчитися доносити свою думку співрозмовнику та слухати. 

Особливістю цієї програми є те, що головним інструментом дослідження будуть настільні психологічні ігри. Під час гри діти зможуть побачити свої стратегії поведінки та обговорити, наскільки вони корисні, як можна спілкуватися та діяти по-іншому, більш продуктивно. Завдяки груповій роботі діти також відпрацюють вміння публічного виступу.

Програму веде психолог Дарина Аітова.


День 1

Знайомство. Яке перше враження ми справляємо на оточуючих. Вчимося презентувати себе групі.

День 2

Емоції, які важко приховати при спілкуванні. Вчимося їх опановувати.

Граємо в гру "Комочок (Лепешка)" (Гюнтер Хорн). Вчимося:

  • опановувати агресію соціально прийнятними нормами;
  • просити вибачення, якщо на це є причина;
  • відстоювати себе.

День 3

Вербальна комунікація. Тренуємося у висловлюванні думок. Розвиваємо гнучкість мислення у грі "Хаос" (Гюнтер Хорн). Вчимося:

  • нестандартно мислити;
  • бути стресостійким;
  • відстоювати свої інтереси.

День 4

Невербальна комунікація. Вчимося слухати та розуміти співрозмовника без слів. Граємо в гру "Діксіт":

  • розвиваємо логіку;
  • удосконалюємо образне мислення;
  • пред’являємо себе групі.

День 5

Екскурсія та міні-квест.

День 6

Впевненість. Як вона в нас формується. Вчимося  впевненій поведінці. Вивчаємо свої стратегії поведінки за допомогою гри "В‘язниця" (Гюнтер Хорн).

День 7

Креативність мовлення. Сторітелінг, імпровізація. За допомогою "Rory’s Story Cubes" створюємо історії.

День 8

Активне слухання. Тренуємося у слуханні. Граємо у гру "Знахідка для шпигуна".

День 9

Публічні виступи. Готуємося та виступаємо перед аудиторією. За допомогою "Командного малювальника" діагностуємо командну комунікацію групи.

День 10

Великий командний квест в Ботанічному саду.


Наука про живе: спостереження та експерименти

Як активізувати думки школярів на уроках? Як досягти справжньої зацікавленості до предмету та емоційного сприйняття матеріалу? Одним з напрямків вирішення цього питання було створити курс для підростаючого покоління, що покаже надзвичайний живий світ біології, секрети хімічних сполук та де їх можна знайти вдома, елементарні фізичні експерименти з підручних матеріалів та їхнє доцільне використання. 

Заняття мають пробуджувати в дітей інтерес до оточуючого, спонукати їх критично мислити та піддавати все сумніву, адже так нас вчить наука ще з часів до нашої ери. Основою наукового методу, що ми будемо використовувати – це спостереження за живою та неживою природою, намагатися її пояснити ще в активнішій формі – експерименту. Тому практично студенти опанують навички роботи з хімічними та біологічними матеріалами, що дасть їм значний поштовх у дорослому житті, аби довести, що за природничими науками наше з вами майбутнє!

Програма

Заняття 1

Як створити закриту систему з живими організмами, не допускаючи проникнення кисню? 

Заняття 2

Моделювання фотосинтезу за допомогою підручних засобів. Чи відбувається виділення кисню листками інших кольорів, окрім зеленого? 

Заняття 3

Що у нас вдома знаходиться в аптечці та у ванній кімнаті? Йод, спирт, зеленка, перекис ще щось? А в вбиральні – засоби для чистки труб, від накипу, білизна, кислотні дезінфікуючі речовини? — справжня домашня хімічна лабораторія! Експерименти в побутових господарських умовах. Застосування засобів побутової хімії та первинної допомоги.

Заняття 4

Що відбувається у шлунку та кишково-шлунковому тракту в цілому? 

Заняття 5

Похід до лабораторії Національного університету "Києво-Могилянська академія". 

Заняття 6

Ви, напевно, дізналися чи чули про ДНК, але чи доводилося бачити її? За допомогою експерименту ДНК полуниці, ківі та банана отримаємо, виділимо та спостерігатимемо ДНК цих фруктів за лічені хвилини. 

Заняття 7

Бульбашкові секрети: чому бульбашки піднімаються догори та переливаються різними кольорами. Чому не можна видути бульбашку у формі кубика чи піраміди? Малюємо мильними бульбашками. 

Заняття 8

Дослідження надзвичайних властивостей води: чи може вода рухатися вверх? Чому не змішується з іншими речовинами, але розчиняє більшість сполук? 

Заняття 9

Фізичні досліди з підручних засобів. Як виготовити магнітний олівець, лавову лампу, неправильне дзеркало та навіщо? 

Заняття 10

Великий командний квест в Ботанічному саду.


Вік

10–12


Вартість

участь: 3900 грн


Телефон

+380 (67) 466 40 24
+380 (67) 441 62 90


Посилання


Адреса

Київ
бул. Шевченка, 36Б

Як дістатися?

вхід з вул. М. Коцюбинського, 12 (через арку)